کابل شبکه:

کابل شبکه به عنوان اولین و مهمترین عضو در تجهیزات پسیو، است که به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات موجود در شبکه قلمداد می‌شوند به طوری که امروزه تقریبا هیچ شبکه‌ای را در هیچ نقطه‌ای از جهان نمی‌توان یافت که از کابل‌های شبکه استفاده نکنند. کابل‌های شبکه، وظیفه انتقال سیگنال و اطلاعات را در طول شبکه بر عهده دارند و براساس کیفیت و سرعت انتقال در انواع مختلفی تولید می‌شوند. کابل‌های شبکه به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات پسیو مورد استفاده شناخته می‌شوند و در انواع مختلف ارائه می گردند:

کابل های مسی
کابل های مسی از جمله کابلهای شبکه هستند که در انواع مختلف CAT5، CAT6، CAT6A، CAT7 و بسیاری از مدل‌های دیگر، تولید و عرضه شده‌اند و هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. کابل‌های شبکه، عضو بسیار مهمی از تجهیزات پسیو شبکه می‌باشند و انتخاب درست آن‌ها و متناسب با تجهیزات شبکه، تاثیر به سزایی در کیفیت شبکه خواهد داشت.

فیبرهای نوری:
کابل فیبر نوری زمانی استفاده می شود که به ارتباط بین مسافت های بیش از 100 متر و پهنای باند زیاد نیاز است. منابع نوری در این نوع کابل‌ها، دیود لیزری یا دیودهای ساطع کننده نور هستند.فیبرهای نوری مانند کابل های مسی در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند.

بدین منظور شرکت آرکا شبکه اقدام به ارائه انواع مختلف کابل های مسی و متعلقات مربوطه (از جمله پچ پنل ها، پچ کوردها، کانکشن ها و ...) و فیبرهای نوری با برندهای مختلف نموده و نمایندگی فروش برند MMC فرانسه را جهت ارائه محصولات این کمپانی دریافت نموده است.


نسخه چاپیارسال به دوستاندفعات بازدید: 243112345
تعداد آرا: 0

نظر شما: